Muzeum Narodowe w Warszawie i Grand Prix Konkursu Dyrektor Marketingu Roku
Z dumą i radością informujemy, że w jubileuszowej 5. edycji konkursu Dyrektor Marketingu Roku organizowanego przez Mediaruncom Ltd Grand Prix w kategorii Organizacje – Instytucje Nauki, Kultury i Sportu – Zgłoszenie Indywidualne otrzymał Mateusz Labuda, Zastępca Dyrektora Muzeum Narodowego w Warszawie odpowiedzialny za zmianę wizerunku i rozwój MNW, w tym: za marketing, komunikację, edukację, wydawnictwa, pozyskiwanie funduszy oraz rozbudowę MNW.
Główną ideą Konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2014 jest wyłonienie najwybitniejszych polskich zespołów marketingowych oraz szefów marketingu, którzy osiągają ponadprzeciętne wyniki w Polsce, jak również na rynkach międzynarodowych.
Muzea w Polsce i na świecie stały się najdynamiczniej rozwijającymi się instytucjami kultury. Wraz ze wzrostem budżetów, wzrostem frekwencji, wyzwaniami epoki digitalnej zmagają się jednocześnie z ograniczeniami wyniakjącymi z zamrożonych funduszy wynagrodzeń, te najważniejsze ze zbyt małą przestrzenią, często z nieodpowiadającą nowym wyzwaniom strukturą zatrudnienia. W tych warunkach Muzeum Narodowe w Warszawie stoi na niekwestionowanej pozycji lidera, instytucji o niespotykanej dynamice wzrostu, notowanej od otwarcia po zmianach w maju 2012 roku.
Grand Prix dla dyrektora marketingu roku stanowi kolejny wyraz uznania dla Muzeum Narodowego w Warszawie, tym cenniejszy, że okazany przez świat biznesu. W ciągu roku MNW uhonorowane zostało trzema statuetkami najbardziej prestiżowej nagrody muzealnej Sybilla 2014, w tym Grand Prix; a także główną nagrodą Dobry Wzór 2013 w kategorii „Grafika użytkowa i opakowania” dla identyfikacji graficznej Muzeum Narodowego w Warszawie oraz Grand Prix V Warszawskiej Nagrody Edukacji Kulturalnej.
Więcej szczegółów na stronie internetowej organizatora konkursu: mediarun.com/awards/2014