Aktualności
Muzeum Narodowe w Warszawie poszukuje specjalisty ds. sponsoringu
12-04-2017
Muzeum Narodowe w Warszawie ogłasza nabór na stanowisko:
Specjalista ds. sponsoringu w Dziale Pozyskiwania Funduszy i Marketingu
Termin składania aplikacji: 26 kwietnia 2017 r.
Planowany termin rozpoczęcia współpracy z instytucją: maj/czerwiec 2017 r.
Forma współpracy: umowa zlecenie
Adres do przesyłania aplikacji: kmlynarz[malpa]mnw.art.pl
Wymagania:
- Doświadczenie w pozyskiwaniu sponsorów (min. 1 rok, mile widziane w instytucjach kultury)
- wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: marketing, zarządzanie, ekonomia lub pokrewne),
- dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
- umiejętność planowania i organizacji pracy.
Oferujemy:
- Możliwość rozwoju zawodowego w prestiżowej instytucji kultury i sztuki,
- ciekawe i inspirujące wyzwania oraz współpracę z młodym, kreatywnym zespołem,
- doskonałą, niekorporacyjną atmosferę pracy,
- dużą samodzielność i odpowiedzialność za powierzone zadania.
Główne zadania:
- stałe monitorowanie potencjalnych źródeł finansowania ze środków sponsorskich,
- przygotowywanie i opracowywanie ofert sponsorskich,
- przygotowywanie, opracowanie umów sponsorskich,
- realizacja zobowiązań wynikających z zawartych umów sponsorskich,
- bieżąca współpraca z kluczowymi partnerami,
- przygotowywanie i opracowywanie raportów dla sponsorów.
Wymagane dokumenty:
- CV wraz z listem motywacyjnym
- prosimy o dopisanie następującej klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 ze zm.
Procedura naboru:
- 1 etap – sprawdzanie i ocena wymagań formalnych. Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się jedynie z wybranymi kandydatami w ramach I etapu rekrutacji.
- 2 etap – rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi kandydatami