RODZINNE NIEDZIELE / Kierunek: Jerozolima – warsztaty towarzyszące wystawie czasowej
godz. 10.15 i 12.15
zajęcia dla dzieci w wieku 5–12 lat i ich opiekunów
Prowadząca: Lena Lewandowska
Wydarzenie organizowane w ramach programu towarzyszącego wystawie „Drogi do Jerozolimy”
Podczas warsztatów towarzyszących wystawie „Drogi do Jerozolimy” wcielimy się w rolę dawnych podróżników – pielgrzymów, turystów czy handlarzy – i udamy do świętego miasta. Wspólnie zastanowimy się, jak w dawnych czasach wyglądały takie wyprawy. Zapoznamy się z obiektami, które rzadko znajdują miejsce w muzealnych salach – unikatowymi mapami.
bilety dostępne w kasie i on-line od 22 kwietnia
Lena Lewandowska – edukatorka od 2023 związana z Muzeum Narodowym w Warszawie i Muzeum Łazienek Królewskich. Obecnie studentka historii sztuki na Uniwersytecie Warszawskim, w latach 2019–2023 studiowała na Wydziale Malarstwa społecznej Akademii Sztuk Pięknych. Interesuje się sztuką Niderlandów oraz średniowieczną kartografią.
Termin: niedziela, 27 kwietnia, godz. 10.15 i 12.15 / Sprawdź terminy kolejnych zajęć
Czas trwania: ok. 80 minut
Miejsce zbiórki: Gmach Główny MNW: Hol Główny
Dla kogo: dzieci w wieku 5–12 lat
Zasady udziału: bilet wstępu dla dziecka 25 zł, bilet dla kolejnego dziecka 10 zł, bilet wstępu dla opiekuna 25 zł; bilety dostępne w kasie i online od godz. 10.00 od wtorku poprzedzającego wydarzenie
Dostępność wydarzenia: brak barier architektonicznych / pętla indukcyjna w sali edukacyjnej
RODZINNE NIEDZIELE
Zapraszamy na wspólne odkrywanie Muzeum w każdą niedzielę! Te dni to czas dla rodziny, a Muzeum to świetne miejsce, w którym można ciekawie spędzić czas z najbliższymi: podziwiać dzieła sztuki, zadawać trudne pytania i szukać na nie odpowiedzi, a nawet trochę się pobawić.
Zobacz pełen program wydarzeń w ramach cyklu
Dodatkowe informacje:
• Udział w zajęciach jest równoznaczny z akceptacją regulaminu. Prosimy o zapoznanie się z nim przed zakupem biletów.
• Obecność opiekuna jest obowiązkowa.
• Warsztaty odbywają się w galeriach stałych, na wystawach czasowych, w sali edukacyjnej.
• Brak barier architektonicznych, słuchawki wygłuszające, pętla indukcyjna w sali edukacyjnej.